Referenties

Politie Hollands Midden

Politie Hollands Midden:
Onze ervaringen met het WRZ personeel zijn over het algemeen plezierig en goed. De zzp’ers die geplaatst werden op werkopdrachten van de politie, zijn zeer betrokken gebleken met de werkzaamheden en luisteren goed naar de vragen en wensten van de opdrachtgever.

Hierbij blijft de hoofduitvoerder keurig in zijn rol en treedt hij niet buiten zijn bevoegdheden, maar overlegt altijd met zijn opdrachtgever.

Zij stellen zich zeer correct op en treden correct op naar aanwezigen in hun werkomgeving. Een bijeenkomstigheid is dat zij over het algemeen goed de Nederlandse taal ABN beheersen. Tevens ruimen zij dagelijks hun werkrommel op en dekken zaken goed af ter voorkoming dat deze niet worden beschadigd of vervuild raken.

Gezien het kostenaspect vinden wij de prijs-kwaliteitverhouding van een zeer goede kwaliteit en is deze concurrerend in de markt. Al met al zouden wij de stichting WRZ zeker aan potentiële opdrachtgevers aanbevelen.

Staedion:
We hebben bij een make-over van een complex van ons erg prettig samengewerkt met WRZ. Wij hebben dit bedrijf leren kennen als een bedrijf dat zicht erg flexibel opstelt en meedenkt in oplossingen. Medewerkers waren zich ervan bewust dat zij werkten in een omgeving met kwetsbare bewoners. We hebben ze het tijdens de duur van het project niet makkelijk gemaakt maar altijd kwamen we er in goed overleg uit.Wij en de bewoners zijn blij met het eindresultaat.

VVE De Mient

VVE De Mient:
De technische commissie is enthousiast over de wijze waarop WRZ de werkzaamheden aan het dak hebben uitgevoerd en opgeleverd.Er is weinig overlast geweest en de werkzaamheden zijn op keurige en correcte wijze uitgevoerd Meerder malen zijn de leden van de technische Commissie ter controle het dak op geweest en hebben divers foto’s overlegd aan de administrateur.

Meer referenties op aanvraag.